Tréning posledných 5 dní pred IM resp.1/2IM
Praha, Klatovy
Šewy 18.06.2008 12:04:27
Tak ty máš pořád na sobě ten přírodní. :D
Brno
rk 18.06.2008 12:25:24
Ironjozef : ty 2 kila navrch jsou zásoby glykogenu a vody, to určitě není na škodu :)
Jecminek.Maselnik: neopreny na 99% ? To se mi líbí! My pohublí neplavci potřebujeme něco na zvednutí nohou a ušetřené tělesné teplo při dlouhodobém „koupání“ se lépe zužitkuje později :)
Mě čeká jen štafeta. Neladím, neodpočívám, abych neměl roupy a moc to nehrotil. Navíc doháním manko z května. Ladím jen psychologicky, studuju mapy, hltám předpovědi počasí, nakoupil jsem gely, oholil nohy, obden mažu řetěz. Ještě navařím vlastní gely a kopec kulatozrnné rýže, nachystám „sendviče s tuňákem“ jako L.A.. Víc už dělat nemůžu :)
Ironjozef 18.06.2008 12:52:43
tie neoprény, to by bola prvá pozitívna vec (mám zadarmo ušetrený čas, ktorý strávim v oboch depách, takže posúvam rozpis z 9:59 na 9:53 :) ), v tomto týždni, dúfam, že prídu ďaľšie …
ironman 18.06.2008 12:54:39
Pondeli 7km klus, po vikendu jsem vcelku zborenej a tak sem se v utery rano probudil s opary – neklamna znamka o tom, ze je treba odpocivat. V utery tedy gaucing, dnes rano plavco 2km – v tom 1200m souvisle, ted se cpu zeleninou a bilkovinama a s obavami vyhlizim vecer, kdy mam jit behat, zrejme asi po ceste umru hlady a ohlodaji me vlcaci :)
Brno
milan 18.06.2008 15:06:30
[quote=rk]Mě čeká jen štafeta. Neladím, neodpočívám, abych neměl roupy a moc to nehrotil. Navíc doháním manko z května. Ladím jen psychologicky, studuju mapy, hltám předpovědi počasí, nakoupil jsem gely, oholil nohy, obden mažu řetěz. Ještě navařím vlastní gely a kopec kulatozrnné rýže, nachystám „sendviče s tuňákem“ jako L.A.. Víc už dělat nemůžu :)[/quote] Snad Ti nebudu dělat ostudu :) . Neladím, neholím nohy, nevařím gely a tuňáky moc nemusím. Mapy sice studuji, ale ve Walliských Alpách se Moravian pravděpodobně letos nepojede.