Nové kolo na závody i trénink
Ustí nad Orlicí
majkp 06.04.2011 22:42:52
>> Advid, 06. 04. 2011 21:02:31
To je naka veda. Ja vzdycky resim akorat to aby se dobre prokrvoval Frantisek.
Liberec
Advid 07.04.2011 21:17:00
No tak aby řeč nestála, mám další „problémek“.
Pořídil jsem se Speedfill (http://invisciddesign.com/home.htm), protože mi to přišlo jako rozumná varianta picího systému (objem, ventilek na ráně, aero, možnost dolévání na závodech). Jenže ouha – je hrozná pakárna to mýt (musí se vysunout hadička vedoucí k řidítkům, která přitom ukápne, vyndat z držáku, vypláchnout, nandat zpět a hadička zase zasunout. S tím jsem tedy nepočítal. Kdybych pil na tréninku jen vodu, tak by to nevadilo, ale to nepiju.
Dřív jsem měl variantu lahve za zadkem, ale na těch našich silnicích aby to člověk pořád zastrkával a jednou mi i vyskočila a přejelo mi ji auto, takže jsem stejně skončil u lahví na rámu.
Lahve na rámu zase nepovažuji za hodné Kuoty. :) Ne vážně, spíš je problém v tom, že pak zapomínám na závodech ít, resp. řeknu si „Ještě tuhle rovinku a napiju se“ a piju pozdě.
Takže zbývá tohle: http://www.profile-design.com/…quacell.html na řidítka.
Co používáte vy?
tomnet 17.04.2011 22:07:48
Zdravím, nevíte, jestli je možné si někde silniční kolo (popř. přímo TT specíál) půjčit? Potřebuji to na železňáka v Praze.
Praha, Klatovy
Šewy 18.04.2011 09:17:26
Je pár krámů, který půjčujou testovací silniční kola, ale přímo na TT speciál jsem nenarazil. Např: http://www.cyklo69.cz/…-kola/t-347/ http://eshop.kola-radotin.cz/…testcentrum/
Liberec
Advid 03.05.2011 10:55:54
Zdar, máte nějakou fintu na nandávání galusek. Napoprvé jsme to zvládli s přítelkyní a před lepením jsem to zkusil sám, protože při defektu na závodech mi s tím taky nikdo nepomůže. A vůbec mit o nešlo. Říkal jsem si, že se to tím prvním nahuštěním trochu toztáhne, ale ani ťuk.
Sice vím, že jsou lidi na závodech schopni servat třeba plášť holou rukou díky adrenalinu, ale nespoléhal bych na to. Rady a tipy sem. :)
ironman 03.05.2011 11:11:10
A trenéra se nezeptá Tak se taky těším na návody
Praha
Rico 03.05.2011 13:19:35
Ahoj, přihodím taky dotaz. Nové kolo je už skoro týden doma (nakonec je vše jinak a neni to TT speciál) a poohlížím se po hrazdě. Chci se zeptat, má cenu kupovat karbonovou hrazdu a dát za ni 2× tolik co za hliník. Vyplatí se ušetřit 2tis s tím, že budu vozit o 150g těžší „krám“? Jakou vozíte vy?
A dál.nemáte nějaký obrázek správného posedu? Po nedělní 3h projíždce (zalehnuto v beranech) jsem „ho“ ještě večer pořádně necítil:-)
Liberec
Advid 03.05.2011 14:12:08
IM: Tak povídej.
Rico: testovat, zkoušet. Posed na hrazdě je hodně individuální a těžko radit. Já bych ti poradil sedlo, ale nechci tu dělat reklamu. (-:
Praha - Přezletice / Všelibice
Repsol 03.05.2011 21:24:57
>> Rico, 03. 05. 2011 13:19:35
Mám od lonska : Profile Design T2 + a jsem spokojený. Dle údajů výrobce hliník varianta váží 500g a carbon varianta 495g . Ještě tam mám vepředu takový platový spojovací mostík (mezi trubkami).
vtt 03.05.2011 22:33:00
*>> Rico, 03. 05. 2011 13:19:35*te ja chtel kupovat hlinikovou ale sehnal jsem jetou karbonovou za dobrou cenu tak jsem vzal tu. Myslim si ze to cenu nema. Jinak mam taky Profile Design T2 +, dnes jsem ji montoval, pridelava se paradne, jeste uvidime jestli se s tim da i jezdit doufam ze se nezabiju:) Jinak vyber hrazdy jsem resil uz loni a pak jeste tady http://www.cyklodiskuze.cz/…_kola/hrazda
vtt 04.05.2011 08:37:31
>> Repsol, 03. 05. 2011 21:24:57 Kder jsi prosim te sehnal spojovaci mostik k Profile Design T2 +? nejak to nemuzu najit, jinak ja mam presne tuhle http://www.global-sport.cz/…104-025.html . Dik
Praha
Rico 04.05.2011 10:52:55
>> Repsol, 03. 05. 2011 21:24:57 Přesně tu mám vyhlídlou.
vtt: díky
Ustí nad Orlicí
majkp 04.05.2011 14:14:08
>> Advid, 03. 05. 2011 14:12:08
Koukam ze Ti nikdo neradi, tak to zkusim. Co namazat galusku pri nandavani zezdola vazelinou aby tam lip sklouzla?
Liberec
Advid 04.05.2011 17:04:49
No nevím nevím.
Praha - Přezletice / Všelibice
Repsol 04.05.2011 22:06:05
>> Advid, 04. 05. 2011 17:04:49
řešil jsem to asi před měsicem a na cyklistickém foru jsem vyčetl radu : " natáhnout nejdřív galusku na normální (u mě hliníkový) ráfek, nafouknout. Galuska se natáhne a pak už jde na carbonový kola výrazně lépe." Docela to funguje.
Praha - Přezletice / Všelibice
Repsol 04.05.2011 22:11:46
>> vtt, 04. 05. 2011 08:37:31
Spojovací mostík jsem koupil tady , ale myslím, že to není přímo on. Když do toho obchodu zavoláš tak ti Petr Valeš určitě poradí (stejně jako mě .
ironman 04.05.2011 22:58:16
Konečně mám čas.
- galdy nechávám vyzrát natažené na starém zničeném ráfku, většinou dají v cykloobchodě
- ráfek natřu chemoprénem – modrý (černý), nechám pouze cca 4cm nenatřeno, asi 20cm od ventilku, dobré je si označit na galdě
- pak začnu natahovat, nejprve galdu lehce nafouknu, vyzrála galda jde dobře
- galdu lehce dofouknu a vyladím do roviny
- vozím ssebou malý plechový šroubovák, když píchnu, vrazím ho do té díry a jedu do kola
- rezervní galdu vozím jetou starší, vytahanou, která se rychle oblíkne
- hodně nafoukat!!!
Liberec
Advid 05.05.2011 08:09:00
Dělal jsem to víceméně stejně, jen jsem měl lepidlo Conti (ale příště taky koupím Chemopren (Extrem). Místo bez lepidla jsem nechal naproti ventilku, ale to by taky nemělo vadit.
Přední kolo bylo v pohodě, po pár dorovnáních před hlavním foukáním je jako když střelí. Ale u zadní mi galda hází. Problém je v tom, že když jsem to vycentroval bez vzduchu a pak trochu nafoukl a zase vycentroval (podle vykukující tkaniny) a pak dofoukl, tak to vycentrované nebylo. Prostě tam byla místa, na kterých koukala tkanina na obou stranách stejně ale po nafoukání na plný tlak koukala na jedné straně víc. Takže zase upustit, posunout a nafoukat. Takhle jsem to udělal asi 4× a pak mi to přišlo ok. Ale pak po nasazení na kolo to je takhle (hází): http://advid.rajce.idnes.cz/Galda/#…, což asi není ok, co?
Je dobrý nápad projeto to takhle na jednom švihu a pak nechat tu galdu jako rezervní (koupil jsem rovnou 3) nebo je jeden švih málo na to, aby pak šla dobře nahodit? Nebo je to takhle o hubu?
Jimmi 05.05.2011 10:22:04
A pre toto vozím plášte. Roky som jazdil galusky, no presvedčilo ma niekoľko dôvodov: cena, opraviteľnosť „defektu na kolene“, žiadne lepenie na ráfik a i po defekte na výjazde žiadne obavy z nenalepenie galusky.
Liberec
Advid 05.05.2011 10:47:56
Proto vozím pláště v tréninku. Ale závod je závod.
Praha
Rico 05.05.2011 11:33:05
Silně začátečnickcý dotaz: Rozdíl plášť vs. galuska?
Liberec
Advid 05.05.2011 11:35:36
>> Rico, 05. 05. 2011 11:33:05
Liberec
Advid 05.05.2011 13:22:47
Pokud by se mi to nepovedlo do Krušnomana, tak pojedu s předním kolem na galusce a zadním tréninkovém.
V těch kopcích by to mělo být jedno. Jo a včera, jak jsem zkusil zadní kolo nasadit, tak jsem aspoň zjistil, že je tam rozměrově stejný ořech a nebudu tedy muset na závody doštelovávat hazku.
Aspoň nějaký úspěch.
quassar 06.05.2011 10:55:11
>> Advid, 05. 05. 2011 13:22:47 Mimochodem, jedes krusnomana s hrazdou?
Liberec
Advid 06.05.2011 18:13:33
Jasně.
Renda 07.05.2011 17:55:00
>> Advid, 06. 05. 2011 18:13:33 Přesně tak, kdo by jí furt sundaval a nandaval.
Liberec
Advid 07.05.2011 18:26:18
Jo a hlavně mám tt kolo, tak tam hrazda musí být za všech okolností.:) Vím, že ty beranou matou, ale je to fakt tt kolo.
Dobřichov
honzaherda 07.05.2011 21:02:00
Na krušnomanu se hrazda z klínů do jiřetína každopádně vyplatí!
frantisekklapal 14.05.2020 02:11:47
Omlouvám se, že oživuji starou diskuzi, ale zrovna jsem na ni narazil a koukám, že se vás tu v kolech docela dost vyzná, tak třeba mi někdo poradíte. Už nějakou dobu bych si rád koupil nějaké trekové kolo, ale tak nějak nevím jaké vybrat. Rád bych do něj investoval tak maximálně 16000. Co jsem se díval, tak v této kategorii se dá sehnat například Focus Arriba 3.8, které mají tady Myslíte, že je to za tu cenu dobrá volba nebo by se dalo sehnat i něco lepšího? Díky.
Hodnocení příspěvků
Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.
Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.