Ktorý sporttester značky Sigma?
mb 10.08.2008 14:33:34
Ahoj všetci, som začiatočník, ktorí len v posledných mesiacoch začal behať aktívnejšie a teraz som sa dostal do stavu, že chcem svoj prvý sporttester.
Po preskúmaní ponuky na truhu a diskusií tu na fóre, som sa zatiaľ rozhodol, že nepotrebujem žiadne pokročilé funkcie, hlavne aby to poriadne meralo tep a bolo to za dobrú cenu, takže moje oko padlo na výrobky firmy Sigma a konkrétne na PC15 a radu Onyx.
Ak by sa jednalo len o cenu, tak je jasným víťazom PC15, ktorý sa momentálne dá kúpiť za 999kč. Zostáva mi však zodpovedať otázku, či potrebujem kódovaný prenos, alebo nie. Aké máte skúsenosti pri behu s nekódovaným sporttesterom? Je to veľmi zlé? Alebo máte len ojedinelé výpadky a tie vôbec nevadia?
Ako druhý bod mojej otázky, ak je dobré mať kódovaný sporttester, tak ktorý z radu Onyx si vybrať? Onyx Fit vs Onyx Pro vyzerajú, že sa líšia len v tom, že Pro má tréningy naviac, ale na tu fóre som sa dočítal, že sú skoro na nič. A čo Onyx Classic? Stojí za to, alebo mu chýbajú nejaké, podľa vás, dôležité funkcie? Fit a Pro majú možnosť uloženia niekoľkých predchádzajúcich tréningov. Je toto užitočná vec, využívate ju?
Dík za pomoc.
Marek
stamir 11.08.2008 09:09:53
Myslím,že kódovaný prenos má zmysel iba ak chodíš (budeš chodiť) behať ešte s niekým, kto má tiež (nekódovaný) tepák. Vtedy vzniká riziko rušenia signálu. Ja behám sám, PC15 mi stačí.
mb 11.08.2008 09:56:02
Ahoj, momentálne neplánujem chodievať behať s nikým. Skôr ma zaujímalo ako je to so závodmi, lebo na tie by som sa tiež časom rád začal chodiť a nerád by som zistil, že tepák je mi tam úplne na nič.
filo01 12.08.2008 08:00:24
>>> Fit a Pro majú možnosť uloženia niekoľkých predchádzajúcich tréningov. Je toto užitočná vec, využívate ju? Ahoj, mám Onyx Fit a využívám ji furt, jednak nemusím po každém doběhu mlátit data do PC a dělám to 1× za týden a jelikož běhám stejnou trasu, tak se mi občas hodí porovnat aktuální data s jinými dny.
Brno