Použité komponenty v novém setu Polar
Ústín
Dodo99 15.03.2011 16:25:59
Nedávno jsem si zakoupil set Polar RS800CX Pro Training Edition BIKE a zjistil jsem, že zásilka obsahuje použitý snímač kadence (opotřebený plast, zbytky bláta v záhybech snímače a montážní gumy). Originální krabice této značky sporttesterů, dle informací prodejce a dovozce, jsou bez přelepení či fólie. Máte někdo podobnou zkušenost s tímto?
pam65 15.03.2011 18:49:07
>> Dodo99, 15. 03. 2011 16:25:59
Mně se vybavila jedna povídka od Karla Čapka, jak zjišťovali, kdo dal jehlu do housky. Na distribuční cestě je tolik článků a lidského faktoru, že ta značka s tím nemusí mít nic společného.
Co se týče reklamací, nejlepší zkušenosti mám s držiteli normy ISO 9000. Oni deklarují cosi o spokojenosti zákazníka a když se podá stížnost k jejich certifikující firmě, musí to vyřídit nebo následuje velice drahý audit. Také pokud je dodavatel v nějakém sdružení, lze v případě nedohody tlačit i tam. A ještě ČOI.
Kéž se to vyřeší snáze, ale člověku je líp, když se necítí úplně bezmocný.
xPablos 15.03.2011 20:14:52
>> Dodo99, 15. 03. 2011 16:25:59
Tohle bych resil HNED po tom co ti balicek prisel. Nafotit, a co nejdriv poslat prodejci a pak uvidis, jak se k tomu postavi.
>> pam65, 15. 03. 2011 18:49:07
Certifikat je fajn. Ale uz jsem mel problem i s prodejcem, ktery mel nejvyssi certifikaci APEK (Asociace pro elektronickou komerci), resil jsem to primo s APEKem a muj zaver je, ze jim to bylo jedno. Stejne tak KlasA neznamena kvalitni produkt a u ISO obcas rozhoduje, jak dobre jsi koupil chlebicky (to bohuzel neni vtip, ale prakticka zkusenost).
Ústín
Dodo99 16.03.2011 10:38:51
Já jsem velký příznivce značky Polar a jsem přesvědčen, že chyba je u dovozce nebo prodejce. Ono to není chyba, spíše se jedná o jakési nepěkné praktiky. Bohužel, čím více se snažím okolo nich chodit po špičkách, tím více si se mnou hrají a mají mě za hlupáka. A Polar by také mohl prodávat své produkty (sety) zabalené jako například mobilní telefony (ve fólii nebo s originálním přelepením) s uvedeným sériovým číslem na krabici, tak, aby prodejce krabici nemusel otvírat.
Použitý díl jsem ukázal několika osobám, které mají naprosto stejné mínění o použití. Požádal jsem je o čestné prohlášení pro případný spor. Svůj nesouhlas jsem vyjádřil písemně tentýž den a požádal o dodání snímače kadence v originálním balení, jako by byl dokupován extra. Bohužel mi prodejce telefonicky sdělil, že v originálním balení nic nepošlou (musí přečíst SN ze snímače a zapsat, tedy údajně rozbalit plastový obal). Celý set vracet nechci, protože jej potřebuji a jsem s ním spokojený.
Asi je opravdu nutné využít ČOI a hodlám informovat o otevřených krabicích setů Polar také samotného výrobce a budu citovat jména dovozce a prodejců. Do budoucna by bylo dobré tento nešvar obchodníčků odstranit.
Dostal někdo někdy krabici od Polaru ve fólii nebo přelepenou, tzn., s vědomím, že jde přímo z fabriky (jako například mobilní přístroj)?
xPablos 16.03.2011 11:12:21
>> Dodo99, 16. 03. 2011 10:38:51
Polar bych zkusil jako prvni. Pokud ma snimac i hodinky svoje seriove cislo, tak by s trochou stesti mohli v Polaru zjistit, ze tyhle konkretni hodinky a tenhle konkretni snimac spolu ve stejne krabici nikdy byt nemely.
Pripadne jestli ten snimac byl registrovan uz predtim na nekoho jineho.
Ústín
Dodo99 17.03.2011 11:37:02
Rozuzlení případu: Prodejce mi obratem zaslal asi již opravdu nový snímač kadence (byť tedy opět v nějakém sáčku). Paradoxní však je, že na servisním listu do kolonky „popis závady udaný zákazníkem“ uvedl svévolně následující: „Reklamace, dodán omylem předváděcí vzorek“.
Samozřejmě o této možnosti „omylu“ při telefonickém handrkování vůbec nebyla řeč.
Všem, kteří kupují sporttester v nepřelepené, nebo nefoliované (i originální) krabičce, doporučuji opravdu pečlivě prozkoumat každý díl, třeba i s lupou. Vyjádření k mému dotazu odeslaného přímo na Polar do Finska prozatím nemám.
xPablos 17.03.2011 12:27:15
>> Dodo99, 17. 03. 2011 11:37:02
Tak hlavne, ze se to vyresilo. I kdyz teda tomu „omylem“ moc neverim. Spis bych si vsadil na „zkusime to“. Moc si totiz nedokazu predstavit, ze pokud snimaji vyrobni cislo senzoru pred odeslanim zakaznikovi, ze by pak do krabice omylem vratili nejaky jiny
Hodnocení příspěvků
Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.
Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.