Náročné reklamy
pam65 21.02.2011 12:34:33
>> xPablos, 21. 02. 2011 12:15:21
Správně a to tlačítko DONATE by se dalo vyfiltrovat AdBlockem
xPablos 21.02.2011 14:19:46
>> pam65, 21. 02. 2011 12:34:33
Jsem web programator ve vetsi firme, takze mam prehled o casovych narocnostech, navycich uzivatelu a (ne) navratnostech urciteho typu uprav.
Upravy na vyber poplatku za nereklammni web zaberou dost casu. Navic budes muset resit dvoji layouty (s reklamama/bez reklam) a v pripade uprav to testovat v obou, jestli se nekde „nerozsypal“ design.
Ti co by si pripadne zaplatili NEreklamy, tak do zadne sekce s bannerama v podstate nikdy nepujdou. Neznam moc lidi co by mely naladu se kouknout na nejakou stranku „co noveho pribylo za bannery“.
No a kdo si NEreklamy nebude chtit zaplatit, tak si proste hodi AdBlock a bude mit web bez reklam tak jako tak.
Takze prinos techto uprav je nulovy. Resp. zaporny, protoze z neceho se budou muset zaplatit programatori.
pam65 21.02.2011 14:24:14
Když jsem u těch mínusek za vtip (protože samozřejmě všechny návrhy jiného financování jsou sci-fi a blokování reklamy vede k poškozování zájmů portálu; asi se počítají zobrazení i prokliky), tak bych přidal další sci-fi návrh: behej.com by mohlo čtenářům platit za návštěvu – Martina (sOc) by si našetřila na rychlejší počítač a bylo by po problému. Radek si nezapomene vsadit Sportku …
xPablos 21.02.2011 15:04:40
>> pam65, 21. 02. 2011 14:24:14
Na portalech je vesmes dana cena za mesicni pronajem reklmani plochy. Cena se vesmes odviji od navstevnosti webu, na ktere strance (podstrance) banner je a jakou ma velikost.
Zobrazeni/prokliky se obvykle monitoruji, ale proklik (natoz zobrazeni) pro firmu nic neznamenaji. Dulezity je pomer penez investovanych do reklamy vs. zisk ze skutecne realizovanych (a zaplacenych) objednavek.
Z tohoto hlediska neni az tak podstatne, jestli uzivatel bannery vidi nebo na ne dokonce klika. Pro inzerenta je to zajimave, az kdyz ma opravdoveho, platiciho zakaznika.
Hodnocení příspěvků
Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.
Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.