Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Běžecký trénink » Tréning na běh v terénu

Tréning na běh v terénu

Nalezené položky: 3 První Předchozí | 1 | Další Poslední

Esperant muž 06.04.2011 17:10:27

Ahoj chtěl bych se vás zeptat co podle vás bych měl změnit na svém tréningu.Jsem úplný amatér a běhám podle svého nejlešího svědomí takže pokud by jste mi někdo mohl poradit jak ten trening zefektivnit budu rád.

Terénem myslím běh v lese o délce trati 7–10km a převýšení 350m.

Běhávám 2× týdně na dráze 6km za 4min/km a 2× týdně v terénu kopce 600m převýšení na 3km + (9km mimo kopce).

Přes zimu jsem běhával 10km za 4.2min/km ale vyměnil jsem to ted za ty kopce protože jsem zjistil ze je potřebuju zlepšit.

děkuji

Bratislava

Celkem 4754 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:42:41 (2011)
maraton: 3:29:25 (2011)

Esteban muž 06.04.2011 18:14:09

Hm, a co chces dosiahnut tym treningom? A preco mas dojem ze potrebujes zlepsit kopce? (No, behat kopce nikdy nezaskodi, ale preco sa prave na to pytas?) Mas v plane nejaky konkretny pretek? Ako dlho behavas?

Ak sa chces zlepsit v behu, tak potrebujes behat viac, a pomalsie, a roznorodejsie. O tom je tu na fore kopec informacii… zozen si dobru knizku (citas anglicky?).

Esperant muž 06.04.2011 20:19:08

no rad bych treningem dosahnul co nejlepsi cas na trate jak jsem popsal vyse.kopce beham proto protoze jsem zjistil ze mam s nima problemy a potrebuji je vybehnou rychleji.Preteky mam skoro kazdy tyden o parametrech jako jsem posal vyse.beham celkove asi 4 roky ale poradne trenuju asi tak 1rok.