behani a prace v noci
Křenovice (VY), Velká (PR)
Honza Škrdla 28.09.2006 20:36:21
Já myslím, že je to na zvyku.
Přes rok studuji a na začátku prázdnin, když jsem byl na brigádě a pracoval jsem na směny tak jsem toho nenaběhal tolik jako během roku (během prázdnim mám trochu tréningový a výkonostní útlum, to bude asi kombinací více faktorů).
Jinak to záleží na tobě. Většinou se ze začátku doporučuje běhat tak 3–4× do týdne tak kolem půl hodiny denně, postupně častěji a delší trasy. ;)
Co se týká práce v noci, nevím jak moc jsi na to zvyklá a jak velká je to pro tebe zátěž.
Sedlčany, Praha 3 - Vinohrady
Oslík 28.09.2006 22:46:27
Asi to tak bude.
Nepřemýšlej nad tím, jestli bháš hodně nebo málo. Prostě běhej, když chceš a když máš náladu. Časem zjistíš, že jít denně odpoledne nebo jindy ěhat je pro Tebe úplně přirozené. Hlavně pozor – i regenerace je důležitá!
Hodně příjemných zážitků s během!
Havířov
pm 29.09.2006 05:18:57
já to praktikuji tak že běhám do práce i na tu noční ráno se pořádně vyspím a večer mi to je mnohdy i příjemné protože se rozhýbu a prokrví se mi mozek pak se mi ani nechce spát alespon ze začátku.Hlavně to nehoň běhej uplně relaxačně.
Doudleby nad Orlicí
Mira.B. 04.10.2006 13:46:47
Já chodím na 12-ti hodinové směny v nepřetržitém provozu, kde se střídají vždy dvě nebo tři po sobě jdoucí denní, nebo noční směny s dvěmi, nebo třemi dny volna.Snažím se běhat co nejvíce ve dnech volna, případně po denní směně.Ve dnech, kdy mám noční běhám jen, když se na to opravdu cítím a jen kratší úseky/tak 4–7 km/.Většinou jsem ale tak utahaný, že se k tomu prostě nepřinutím a jdu hned po příchodu domů spát.Po denní směně,když jdu běhat večer, mi to tolik nevadí.Když uvážím, že se to týká většinou sedmi až devíti dní za měsíc a při mé intenzitě běhání nejsou noční velkou překážkou běhání.Věřím ale, že kdo se běhání věnuje hodně a běhá třeba každý den, tak mu to může problémy dělat.Proto doporučuji, nelámat to přes koleno a vyzkoušet co ti bude nejvíce vyhovovat.