Bolest nohou.
zivocich 09.01.2010 15:35:39
Jsem začátečník a běhám zhruba ob den cca. 14 dní. Po patnácti minutách běhu mě začínají bolet nohy, obzvlášť v holení části. Jsou to takový bolesti, které mě donutí přestat s během. Do hodinky bolest úplně zmizí. Jelikož jsem začátečník, tak mám zatím běžnou sportovní obuv. Otázka zní: Jak se zbavím bolesti??? Dík.
Eviku 09.01.2010 20:29:29
Aj ja som to mala keď si ešte nohy nezvykli,začal si si pekne z ostra každý 2 deň,koľko beháš,Iste aj topky to môžu byť,ale je to adaptácia organizmu na nový pohyb,ako keď beháš už niekoľko rokov ,o svalovici ani chýru a zrazu jedna poľadovica ťa tak zrujnuje,že …je to nepríjemné,ale treba vydržaľ,prípadne zaradiť šport,precvičujúce iné partie,plávanie-uvaľňovacie a tak.Mňa to niekedy až pálilo.Pomáha aj rozcvičenie pred behom.
Chrudim
PetrCR 10.01.2010 11:37:59
Běhám už pár let a bolest holení a s tím související dřevěné nohy mě občas také potká a nepřišel jsem na to, co je tím důvodem. Podle mě to souvisí s technikou, resp. došlapem. Nemám to úplně vypozorované, ale třeba minulý týden to bylo při běhu na zbytcích sněhu a dost to klouzalo, takže jsem zkracoval krok a volil bezpečnější (ale nepřirozený) došlap, občas nějaké cupitání, když to ujelo… Podobně to bylo, když jsem se snažil běžet hodně pomalu a opět zkracoval krok. Samozřejmě příčin může být mnoho, ale neřekl bych, že by se zrovna toto zlepšilo jinou obuví.
Kwido 11.01.2010 00:22:04