kdy behat?
starec 97 01.06.2009 23:28:19
Zdravím-chci se zeptat kdy chodíte behat ti,kterí pracujou na smeny?já delám normalne na 3 smeny,ale ted chodím na 12-ky i cez vikendy.2 dny denní pak den volna a dve noční 12-ky.Pak dva dny volna.Když chci trénovat tak jedine pres volno,protože po práci sem vymačkanej.Fyzicky.Nekdy jdu na prescas samozrejme ve dni volna a vybehnu tak 2× do týdne.Nechci si stežovat jen me zajímá jak to zvládáte vy ostatní.
Anyz 03.06.2009 16:44:22
Ahoj. Podobný problém jsem řešila, když jsem se připravovala na PIM a chtěla běhat 6krát týdně. Pracuju na 24hodinové směny začínám a končím v osm hodin ráno, k tomu studuju, takže mě nemine občas nějaký ten seminář. Směny mám nepravidelné, někdy až 3 za týden, celkem cca 9 za měsíc. Dělala jsem to tak, že jsem chodila běhat před odchodem do práce, ale jen na chvíli (půl hodiny, cca od šesti do půl sedmé), abych přes den nebyla moc unavená. Po příchodu z práce, tedy následující den, jsem šla okamžitě běhat, znovu jen kolem deseti kilometrů, na víc jsem se necítila. No a dlouhé běhy pak zůstávaly na volné dny (kdy byla třeba jenom škola), kterých naštěstí bylo dost.
V tvém případě samozřejmě bude záležet na tom, jakou práci děláš. Pokud je fyzicky namáhavá, tak je jasné, že na běh po ní už nebudeš mít chuť. Kdybys ale chtěl běhat častěji, mohly by být variantou právě ty kratší (a třeba rychlejší) běhy hned po práci. Vyběhnout ale musíš hned po příchodu domů, nesmíš si sednout nebo nedej bože lehnout, jinak už se k běhu nedonutíš . Odpočívat můžeš potom.
zmatloj 21.06.2009 14:02:22