Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Běžecký trénink » kdy behat?

kdy behat?

Nalezené položky: 2 První Předchozí | 1 | Další Poslední

Reading

Celkem 22 km
Minulý měsíc 0 km

Dan86 muž 04.05.2009 18:26:42

Zravim, zacinam s behanim (beham dva tydny 5× tydne po 50 minutach – vzdycky jsem sportoval, tak s tim nemam problem) a potreboval bych poradit, kdy behat. Pracuju jako krupier a makam jen v noci, takze obvykle koncim kolem pate nebo sedme. Zkousel jsem behat rano po praci, ale to mi moc nesedelo, telo je prece jen unavene no a jit behat pred praci bylo pro me jeste horsi, kdyz clovek potom celou noc stoji na nohach. Posledni jidlo, ktere v noci mam je kolem jedne rano a je to vicemene jako obed, mozna kdybych dal potom jeste nejakou svacinu, tak bych necitil takovou unavu a dalo by se pak behat. Muzete mi poradit, jak to resite vy, jestli pracujete v noci? Jinak behani me strasne bavi a na podzim bych chtel zkusit maraton, tak snad to vyjde. Dik za tipy

Manětín

Celkem 4583 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:47:00 (1998)
půlmaraton: 1:53:36 (2007)
maraton: 4:24:25 (2007)

Kydy muž 04.05.2009 22:24:15

Jasná sázka na třináctku… :-) Po práci si dopoledne pospíš, kolem dvanácté lehká snídaně a v jednu vyběhneš. A před prací si můžeš ještě hodinku poležet. To zrovna mě velmi pomáhá. Stane se, že jdu večer na volejba a ještě před tím si dám 10 km. Pokud doběhnu a hned vyrážím na volejbal, tak jsem běkně zničenej. Když tam dám hoďku v poloze lwežmo, je to v pohodě. To mám pak pocit, že ten běh stále pokračuje.

Takže zkus vybíhat v jednu či ve dvě a večera budeš zase fit… můj názor. Třeba poradí někdo něco jiného.

Motto: Běhání je krásný... hlavně to pívo potom :-) Vidíš-li někoho běžet, nepřemýšlej o něm, ale o sobě...
Nalezené položky: 2 První Předchozí | 1 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.