Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Běžecký trénink » Včera poprvé:-)

Včera poprvé:-)

Nalezené položky: 25 První Předchozí | 1 | Další Poslední

hanka 27.04.2006 08:08:42

Zdravím všechny,

tak tady pročítám vaše názory a problémy a jsem asi největší amatér. Teda o tom že začnu běhat přemýšlím už asi měsíc a včera jsem do toho praštila:-) A byla to hrůza! Řekla jsem si že doběhnu aspon k trafice (myslim, že to může být tak 1km od našeho baráku) a v půlce už jsem byla tak vyflusaná, že jsem musela chvíli jít, než jsem zase nabrala dech. Uplně mě to dostalo, to jsem si fakt nemylsela, že sem na tom tak špatně. No ale nevzdávám se. Dneska jdu znova. Tak Vás prosím o nějaké rady, tipy – jak jste to zvládali ze začátku (když jste ještě neměli myšlenky na nějakej Maraton). Jinak přeju hodně štěstí na závodech i při rekreačním běhání!

Čau, hanka

Ruffy žena 27.04.2006 08:35:40

no, konečně někdo jako já :-) já běham asi měsíc a půl, začátky byly těžké ale jde jen o to vytrvat a nevzdat to hned po prvnim výběhu. jakože já běham strašně pomalu a relativně krátký trasy, a na nějakej maratón opravdu nemyslim. chce to běhat opravdu pomalilinku a nebát se střídat běh s chůzí a brzy by se to mělo dost zlepšit. a po čase, když vidíš, že uběhneš něco o čem se ti dřív ani nezdálo a co bys pomalu ani neušla, už se běhání nebudeš chtít vzdát ;-) já se už teď na běhání těšim a dává mi to krásný pocity, který sem ještě nezažila, vážně. samotný se mi tomu nechce věřit, ale je to tak. to nemluvim ani o ostatních důsledcích běhání, jakože mi sebevědomí stouplo asi tak o 100%, a tak ňák celkově se cítím mnohokrát líp, než když sem dřepěla radši doma před televizí, nebo v hospodě :-) tak držim palce, ať ti to vyjde.

Brno

Celkem 22207 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:30 (2011)
půlmaraton: 1:23:40 (2007)
maraton: 2:55:30 (2011)

milan muž 27.04.2006 09:06:08