Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Běžecký trénink » Rady abych nezůstal "věčným amatérem".

Rady abych nezůstal "věčným amatérem".

Nalezené položky: 3 První Předchozí | 1 | Další Poslední

iscariot muž 12.10.2014 23:23:07

Ahoj,

Zdravím všechny na foru. Obracím se na všechny znalé s pár dotazy. Omlouvám se předem za případné chyby, jsem nucen momentálně psát z tabletu a není to příjemné :D.

Je mi 20 let a momentálně studuji VŠ ve Finsku a před dvěma měsíci jsem si začal všímat toho že i v klidovém stavu mám hodně vysoký tep (110). Obrátil jsem se tedy na doktora a naštěstí mé srdce i krev je v pořádku dle testů, ale byli mi předepsány betablokátory mírná dávka 10mg – které pomáhají :). Byl jsem však dost motivovaný a vedel jsem že mi jde o zdraví a je třeba všechno změnit. Je to tedy 2 měsíce co jsem si dal svou poslední cigaretu a upravil jídelniček (piju pouze čistou vodu, snažím se absolutně omezit smažené jídlo a jím tolik zeleniny jako nikdy předtím.) Řekl jsem si že začnu být také trochu aktivní, protože má aktivita byla doslova na nule chtěl jsem začít zlehka. Začal jsem pravidelně bez vynechání chodit denně 8–10 kilometrů, někdy i více (±20km). Bez vynechání dne. Na konci minulého měsíce jsem se rozhodl že je třeba k tomu přidat i něco navíc, přistoupil jsem tedy k běhání. A z toho taky vzešla řada důležitých dotazů :))

Je mi 20 let, měřím 197 cm a vážím 77–78kg. Jsem tedy vysoký a hubený. Nejsem sportovec a má předchozí aktivita byla minimální. Od začátku měsíce jsem si vytvořil následující plán. Běhám 3× do týdne , zbytek dnů věnuji minimálně hodinu a půl – dvě chůzi (10–15km). Je tady krásná příroda a čas si na to rád najdu. Na běhání mám vyhrazenou trasu, kterou běhám pokaždé. Je to příjemná kombinace běhu z kopce, do kopce – relativně vyvážená. Tato trasa má něco přes 8km a já ji většinou zaběhnu za 50minut – 1hodinu.