Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Běžecký trénink » beh vysehrad-podoli-branik-modrany

beh vysehrad-podoli-branik-modrany

Nalezené položky: 4 První Předchozí | 1 | Další Poslední

Daniela20 žena 24.06.2007 18:53:47

Ahoj, nema nekdo zajem si jit zabehat? Beham obvykle po teto trase ruzne smery. Kdyby mel nekdo zajem ( s dovolenim preferuji mladsi rocniky- je mi 21), tak at da vedet. Muzu v podstate kdykoliv rano do deviti nebo vecer po pate-seste hodine.
Zdravi Daniela

makoshark muž 03.07.2007 22:06:06

Já běham v Modřanech, ale v modřanské rokli. Na trase podél Vltavy, aspoň od Přístaviště směr Podolí, je smrad z aut:)

lps muž 10.07.2007 17:19:39

Zdravím, omlouvám se za částečné narušení zdejší diskuze menší inzercí…

Studuji na FAMU a plánuji natočit krátký film ve stylu dokumentární eseje. Jde mi o to, že sháním muže, jež častěji trénuje maraton, či jakoukoli jinou formu běhu na delší vzdálenosti. Ideálně okolo 40 let, ale není to to nejdůležitější. Nepotřebuji od něj žádné herecké výstupy, tudíž nění proč se stydět. Snímek bude spíše obrazovou symbolikou běhu na dlouhou trať jakožto takového. Velice rád objasním více detailů na mailu pash@oknea.net

za jakékoli tipy atp budu velice vděčen ;]

mějte se pěkně!

Praha 2

Celkem 9770 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:46:34 (2005)
půlmaraton: 1:41:54 (2005)
maraton: 3:45:56 (2005)

Serža muž 25.09.2007 15:25:20

v kolik tak chodíš běhat? já se tam obvykle dostanu tak 2× až 3× týdně, tak od 19h Přiběhnu z Nuselskýho údolí a pak po cyklostezce až za Modřanský kino k takovýmu tomu plechovýmu můstku (letos u něj otevřeli bufet), tam obracím a valím zpátky na Palačák…cca 20km, tempo tak 12,5 km/h s rychlejšíma intervalama (sličná inlajnistka v dohledu, souběžně jedoucí loď apod. :-)

Motto: Per aspera ad astra
Nalezené položky: 4 První Předchozí | 1 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků